leestips voor stormachtig weekend

zaterdag 27 augustus 2011

De vakantie zit er weer op. En de zomer ook, als ik zo naar buiten kijk.. Ik realiseer me dat niet iedereen het met me eens zal zijn als ik zeg dat dit weer toch ook wel wat heeft.

Zo kan ik vandaag eindelijk mijn nieuwe jurk van Bruuns Bazaar aan die al een paar weken in de kast op de herfst hing te wachten. Een ander voordeel van dit weer is dat ik niets moet van mezelf. Ik kan de Uitmarkt vanavond met goed fatsoen laten voor wat het is en gewoon lekker met een boek op de bank blijven zitten.


Ik denk dat ik vandaag maar eens begin in 'The Laguna' van Barbara Kingsolver, één van mijn favoriete schrijfsters. Voor wie het nog niet gelezen heeft: haar meest bekende boek, 'De Gifhouten Bijbel', is zeker een aanrader: ongelooflijk knap geschreven, met personages en scenes die ik in ieder geval nooit meer zal vergeten.


Nog een tip voor wat lichtere kost: 'Talking to girls about Duran Duran: One young man's quest for true love and a cooler haircut' van Rob Sheffield. Heel grappig, maar onder één voorwaarde: als je nooit in het bezit bent geweest van een cassettebandje is dit boek niet voor jou!

0 reacties :

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Needle in the Haystack All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger